Templars of Doom
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Templars of Doom

World of Warcraft Guild - Templars of Doom
 
PříjemGalleryHledatLatest imagesRegistracePřihlášení

 

 co nas ceka v budoucnu..mozna ;)

Goto down 
3 posters
AutorZpráva
Lom




Poeet p?íspivku : 2
Registration date : 07. 05. 07

co nas ceka v budoucnu..mozna ;) Empty
PříspěvekPředmět: co nas ceka v budoucnu..mozna ;)   co nas ceka v budoucnu..mozna ;) Icon_minitimeWed May 23, 2007 10:31 pm

Včera v pozdních nočních hodinách našeho času proběhl na irc (kanal
a server jsou irelevantní) rozhovor s hlavními designery World of
Warcraft, Tomem Chiltonem aka Kalganem a Jeffrey Kaplanem aka Tigolem.V
průběhu této irc session oba zaměstnanci Blizzardu odpovídali na
otázky, které měi hráči možnost předem zasílat. Díky tomu byl celý chat
nesmírně informačně nabitý. V následujících řádcích se pokusím
sesumírovat to nejdůležitější:

  • do budoucna je v plánu facelifting původních zón v Azerothu, včetně nového obsahu ala Karazhan a CoT
  • úpravy paladinů (Illumination) byly prováděny i kvůli přinosnosti priestů pro raid, která by nyní měla být výraznější
  • Zul'Aman bude s největší pravděpodobností pro raid o 10 hráčích
  • není v plánu velké předělávání původního obsahu, ve hře je přidaní heroic obtížnosti několika starším dungeonům
  • v
    dalším patchi (myšleno po 2.1) se chystá úprava zásadnější úprava
    hybridů, převážně enhancement shamanů a retribution paladinů, tak, aby
    byli přinosnější pro raid.
  • boost melee dps v 2.1 by měl být velmi hmatatelný, jak kvůli glancingům, tak i kvůli úpravám mechaniky jednotlivých bojů
  • Blizzard je spokojen se socket systémem v takovém stavu, v jakém je teď (včetně socket bonusů)
  • je v plánu víc world eventů jako Naxxramas nebo otevíraní AQ
  • Blizzard
    by rád dal možnost tankujícím druidům i paladinům, chce upravit
    mechaniku crushing blows, které v současné době podle nich představují
    příliž náhodný faktor. Tyto úpravy ovšem nebudou v úplně blízké době
  • Blizard je spokojen se současným (2.1.0) cd Shadow Word: Death
  • je
    možné, ale ne zaručené, že budou přidány weapon procy a potiony k
    druidím formám (krkolomná formulace, ale druidi mi doufám rozumí Smile
  • Ashbringer ještě neřekl svá poslední slova (bohužel v jistých konkrétnách prípadech ani svá první Sad ....)
  • je v plánu pve speckám nějakým způsobem usnadnit/zpříjemnit farmení
  • budou drobné změny u získávání přístupů do instancí
  • počínaje zítřkem by měla existovat voda získatelná přes honor systém a použitelná v arénách
  • do budoucna je v plánu něco s Grim Batol, Dalaran a Uldim, plus nové CoT instance
  • Blizzard
    se nezaměřuje pouze na velké instance ala Black Temple, ale chce
    konstantně dodávat množství nového obsahu i pro neraidující hráče
  • žádní
    bossové nejsou záměrně ponecháni ve hře v nezabitelné konstalaci. Jen u
    bossů jako Vashj a Al'ar bylo obtížné testování reálných raidovacích
    podmínek. To by neměl být případ BT a Hyjalu, kde naopak testování díky
    PTR bylo víc než úspěšné
  • současný patch by měl být vstřícnější vůči použití petů u bossů
  • není v plánu dát dmg shamanům abilitu na reset agra (vyjma ankhu na hodinovém cd - haha)
  • Blizzard zkouší přinést do hry nové statistiky, jako Ignore Armor a Haste rating. Tyto dvě jsou zatím jediné v plánu pro Tier6
  • Blizzard by rád viděl ve hře víc "boss encounterů" jako je Chess Event v KZ (který bude lehce upraven)
  • jsou velké plány s Emeral Dream
  • nerf
    shadow priestů je záměrný - Blizzard si nemyslel, že je správné, aby
    shadow priesti měli výrazně vyšší dps, než celý raid a zároveň
    fungovali jako nekonečný zdroj many a hp
  • nejsou v plánu žádné jewelcrafting specializace
  • spell haste má vliv na channeled kouzla. Zvažoval se vliv i na dobu trvání dotky, ale bylo to příliš owerpowered
  • "Ano,
    zítra, hned po ránu, bude vydán patch 2.1.0 a já si myslím, že tam bude
    *mnoho* významných změn, které pomohou s progresováním. Pokud raid
    progres bude stále problém i po 2.1.0, podnikneme další úpravy. CHCEME,
    aby si hráči mohli užívat obsah, chceme, aby bossové byli poraženi;
    raději bych se bavil při překonávání bossů, než mít hru plnou
    tajemství, které nikdo nikdy neuvidí. Navíc všechny vaše epicy budou
    zítra hodně buffnuty. A když tohle všechno selže, pořád je tu STARCRAFT
    2 omg?"

Tolik slova Blizzardu. Omlouvám se za
rychlostní překlad, případně budu jen rád, když mě opravíte. Každopádně
na mě osobně tento rozhovor udělal obrovský dojem. Blizzard nám
naslouchá, ví přesně, co nás trápí a snaží se s tím něco dělat.
Nezbývá, než se těšít na novinky, jaké nám Blizzard přichystá - třeba
zrovna zitřejší patch Smile.
Návrat nahoru Goto down
Snorri
Admin
Admin
Snorri


Male Poeet p?íspivku : 61
Age : 37
Registration date : 31. 03. 07

co nas ceka v budoucnu..mozna ;) Empty
PříspěvekPředmět: Re: co nas ceka v budoucnu..mozna ;)   co nas ceka v budoucnu..mozna ;) Icon_minitimeThu May 24, 2007 11:47 am

citace :
A když tohle včechno selže, pořád je tu Starcraft 2 omg!
lol!

citace :
nerf shadow priestů je záměrný - Blizzard si nemyslel, že je správné, aby
shadow priesti měli výrazně vyšší dps, než celý raid a zároveň
fungovali jako nekonečný zdroj many a hp
ROOOOOOOOOFL! a jak k tomu přijde můj trololol? Crying or Very sad

citace :
není v plánu dát dmg shamanům abilitu na reset agra (vyjma ankhu na hodinovém cd - haha)
to ale vůbec není vtipný, já chci bejt dps šaman, jednou...Smile

Jinak je super, že něco chtěj udělat s Uldum a Grim Batole, atp ... to by mohlo byt zase docela fajn, to objevovat.

citace :
žádní bossové nejsou záměrně ponecháni ve hře v nezabitelné konstalaci. Jen u
bossů jako Vashj a Al'ar bylo obtížné testování reálných raidovacích
podmínek. To by neměl být případ BT a Hyjalu, kde naopak testování díky
PTR bylo víc než úspěšné

Testování reálných podmínek raidů u Lady Vashj bylo obtížné. Testovali to Nihilum Very Happy, viz tento článek: http://www.nihilum.eu/news/41/ ... jediné co je na tom blbý, že to testovali ne v beta verzi TBC, ale přímo ve hře v oficiálně vydaném TBC Very Happy ... chudáci.....nakonec ji sundali, ale nasranej post, plnej toho, co je třeba trošku opravit je super Wink Smile
Návrat nahoru Goto down
Anndy
Admin
Admin
Anndy


Male Poeet p?íspivku : 57
Registration date : 31. 03. 07

co nas ceka v budoucnu..mozna ;) Empty
PříspěvekPředmět: Dalaran   co nas ceka v budoucnu..mozna ;) Icon_minitimeThu May 24, 2007 2:49 pm

Ja bych chtěl jednou juknout do Dalaranu ... taky by to nemuselo být špatný kouknout co tam momentálně kutí Smile
Návrat nahoru Goto down
https://templars.123.st
Sponsored content





co nas ceka v budoucnu..mozna ;) Empty
PříspěvekPředmět: Re: co nas ceka v budoucnu..mozna ;)   co nas ceka v budoucnu..mozna ;) Icon_minitime

Návrat nahoru Goto down
 
co nas ceka v budoucnu..mozna ;)
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Templars of Doom :: Public chat :: Public (fun) chat-
Přejdi na: